LinkedIn groepen is een van de meest populaire producten op LinkedIn. Onlangs is er een grote redesign doorgevoerd met een mooie nieuwe look en feel. Er zijn meer dan 2 miljoen groepen gecreëerd rond bijna elk denkbaar onderwerp – van ondernemerschap, filantropie en loopbanen van sociale en digitale marketing. Deze gemeenschappen zijn plekken geworden waar ervaringen, kennis van zaken, belangen en ideeën met andere gelijkgestemde professionals dagelijks worden uitgewisseld.

linkedin-groepen

Een groepseigenaar kan nu  een banner toevoegen welke getoond wordt boven de discussies. Daarnaast is het als lid van een groep mogelijk om vanuit het startscherm van een Linkedin groep een discussie te plaatsen in het vacature of promotie gedeelte van de groep.

Ben jij lid van diverse LinkedIn groepen? Laat het ons weten in de reacties hieronder. Wij raden natuurlijk de Freelance Opdrachten groep aan ;-).

LinkenIn-GROUPS-2013-Infographic

1 reactie op “Linkedin introduceert een nieuwe look voor Linkedin groepen”

  1. Ik ben groot voorstander en lid van bijna 30 verschillende LinkedIn-groepen.
    Helaas zijn er op LinkedIn ook veel groepen met overlappende interesses en belangen, die de effectiviteit van de groepen nogal eens ondermijnen of er gelijksoortige discussies voeren.

Reacties zijn uitgeschakeld.