Waarom je facebook advertentie wordt afgekeurd
Waarom je Facebook advertentie wordt afgekeurd. Wanneer je een facebook advertentie maakt, let dan goed op de inhoud van de tekst. Facebook keurt niet zomaar alle advertenties goed. De advertenties gaan eerst door een controleprocedure waarbij wordt gekeken of de desbetreffende advertentie voldoet aan het advertentiebeleid van het platform. Er zijn veel redenen waarom een […]
Adverteren op Linkedin
Adverteren op Linkedin Adverteren op Linkedin is duurder dan adverteren op bijvoorbeeld Facebook. Daar waar een lead op Facebook 2 euro kost, kan dit op Linkedin oplopen tot 20 euro. Maar laat dit je vooral niet tegen houden om te adverteren op Linkedin. Net zoals Facebook heeft Linkedin ook een Pixel. De Linkedin Insight Tag wordt deze […]
Tips voor een goede Facebook advertentie
Tips voor een goede Facebook advertentie Facebook pixel De Facebook Pixel is één van de belangrijkste voorwaarden voor het succes van Facebook adverteren. Dit komt doordat Facebook door middel van een stukje code(de pixel) je website en het type bezoeker leert begrijpen. De juiste afbeelding De afbeelding is datgene wat de aandacht van de “Facebook […]
Wat is Power Editor?
Wanneer je gaat adverteren op Facebook kun je gebruik maken van de advertentie manager van Facebook. Maar je kan ook gebruik maken van de Power Editor. Wat is nou eigenlijk het verschil? En wanneer moet je welke tool gebruiken? De advertentie manager is een simpelere tool dan de Power Editor. Op het moment dat je net […]